Případ Airbusu A320 letu 4U9525 Germanwings. Ďábel sobectví a manipulace přichází z Ameriky /4/

Nyní se podívejme na další aspekt tohoto případu havárie letadla A320 v Alpách. Tímto aspektem je situování pole trosek letadla po obrovské ploše a naprosto normálnímu pádu neodpovídající fragmentace, nejen trosek letadla, ale i vnitřního vybavení a lidských těl.

Crews in the first helicopter to reach the site said they had seen no survivors and reported finding chunks of plane the size of a car
Crews in the first helicopter to reach the site said they had seen no survivors and reported finding chunks of plane the size of a car

Podívejme se na okolnosti, v jakém stavu bylo nalezeno místo havarie A320 na úbočí Alp. Vizuální důkazy místa zřícení letu 95265 ukazují, že letadlo pršelo dolů v tisíci kouscích, což vytvořilo obrovské pole trosek pokrývající stovky akrů na úbočích několika hor, aniž by kdokoli z vyšetřovatelů vyslovil jakoukoliv verzi příčiny tohoto jevu. To, co na obrázku vidíme, nemá v dřívějších katastrofách letadel v horách žádnou podobnost s kterýmkoli jiným případem…

Rozptylu, velikosti trosek a nepřítomnosti požáru zbývajícího paliva po nárazu na masiv Alp logicky nevěnují ani vyšetřovatelé, ani masmédia sebemenší pozornost. Prostě tato skutečnosti přecházejí mlčením. Není se ani třeba pracně ptát po příčině tohoto nezájmu: To vše nasvědčuje tomu, že letadlo před pádem explodovalo a do terénu padaly již jen roztříštěné trosky.

Parts of the plane, none larger than a small car, are pictured on the side of the mountain where the Airbus A320 crashed
Parts of the plane, none larger than a small car, are pictured on the side of the mountain where the Airbus A320 crashed

Tuhle skutečnost se snaží všichni na věci zainteresovaní za každou cenu zastřít a upoutat pozornost veřejnosti od toho, co vidí na vlastní oči, k tomu, co je jim dnes a denně vsugerováváno jako podstatné.

Je zde až zběsilá snaha pozornost veřejnosti upřít na obětního beránka – údajného teroristu, druhého pilota, který podle posledních „zaručených“ zpráv agentur dokonce hledal na internetu způsob, jaké /močopudné medikamenty podstrčit prvnímu pilotovi, aby byl nucen na toaletu v průběhu letu s jistotou odejít.

Taktika krycích operací tajných služeb

Je to již z 11. září v USA známá taktika krycích operací, která má zakrýt pravé příčiny toho, proč Airbus se 150 lidmi skončil na úbočích Alp. Předpokládám, že se brzy podaří vyšetřovatelům rozluštit další kousek záznamu z kokpitu, ve kterém Andreas Lubitz do křiku cestujících volá Alláh akbar ;-) A bude vymalováno!

Podobný případ nehody letounu Boeing 747 ve vysoké rychlosti

Oficiální verze pádu v důsledku úmyslného navedení do kontaktu s terénem ze strany druhého pilota je absolutně nevěrohodná.

Vyhledal jsem pro vás z historie letectví podobný případ pádu letounu Boeing, ke kterému došlo v pondělí 12.srpna 1985, kdy na jeho palubě bylo celkem 505 cestujících a patnáctičlenná posádka.

Toto letadlo startovalo v předvečer japonského svátku Obon z tokijského letiště Haneda na vnitrostátní lince do Osaky. Let probíhal podle záznamů černé skříňky bez problémů, letadlo odstartovalo a stoupalo do výšky 7500 metrů. Plánovaná doba letu byla pouhých 54 minut. Dvanáct minut po startu se ale z ničeho nic ozve v kabině cestujících výbuch. Nikdo neví, co se stalo.

Boeing 747 letecké společnosti Japan Airlines v důsledku oddělení se zadní části ocasu po neodborné opravě se stalo směrově i výškově neovladatelné a piloti se ho pokusili vyvést z horské oblasti severně od Tokia na rovinu před Osakou pomocí zvyšování a snižování tahu motorů. Letadlo šlo nejdříve prudce vzhůru a na nebezpečí ztráty vztlaku reagovali poté piloti sestupem v plné rychlosti. Opětovný manévr zvednout stroj zpět do stoupání se již nepodařil.

Letadlo definitivně ztrácí výšku a rozbíjí se o svah blízké hory Fudži přímým nárazem. Trosky byly rozesety stovky metrů od sebe. Letoun totiž nejprve rozčísl stromy a narazil o 400 metrů dále do svahu, kde se rozbil a začal hořet. Prošel až stonásobným přetížením. Záchranáři poté, kdy se v obtížném terénu dostavili na místo, proto nemohli věřit svým očím, když mezi mrtvými těly nalezli živou osobu — letušku Jumi Očai. Z větví stromů vyprostili záchranáři další — dvanáctiletou. Vrtulník ji přepravil do bezpečí.

Havárii přežily ještě další dvě cestující, všechny ze zadní části letadla, která pravděpodobně nebyla vystavena takovému přetížení. Podle výpovědi žen, které přežily, mohly být ztráty na životech menší: „Po havárii jsem kolem sebe slyšela spoustu lidí přerývaně dýchat a lapat po dechu,“ vzpomíná Jumi.

Ozývalo se to ze všech stran. Nějaký chlapec volal maminku. Zřetelně jsem slyšela nějakou mladou ženu říct: ‚Ale no tak.‘ A pak chlapecký hlas pronesl: ‚Dobře, vydržím to.‘ Zněl jako školák. Pak jsem v dálce zaslechla vrtulník. Neviděla jsem žádná světla, ale slyšela jsem, jak se blíží. ‚Zachrání nás,‘ pomyslela jsem si. Mávala jsem, co to šlo, ale letěl dál a nakonec zmizel. Potom jsem už hlasy toho chlapce ani té ženy neslyšela.“

http://www.letadlo.estranky.cz/clanky/letecke-katastrofy—3_-dil.html

FRANCE-GERMANY-SPAIN-AVIATION-ACCIDENT

Porovnejte prosím oba případy z hlediska fragmentace jak trosek letadla, tak těl obětí. Zde dokonce čtyři lidé přežili! No comment, páni manipulátoři s naším vědomím! Vaši verzi vám nežeru, já ne!

Další na Západě opomíjená fakta

High Energy Liquid Laser Area Defense System (HELLADS) Programme, United States of America
High Energy Liquid Laser Area Defense System (HELLADS) Programme, United States of America

A nyní se podržte, pojdeme z kopce. Nová zpráva ruského Ministerstva obrany (MO) pro interní potřeby Kremlu oznamuje nezdařený test laserové zbraně HELLADS (http://www.airforce-technology.com/projects/high-energy-liquid-laser-programme/ ) amerického letectva dne 24. března 2015, který se snažil sestřelit simulovanou ruskou válečnou hlavici, přitom sestřelil let airbusu společnosti Germanwings a způsobil smrt 150 lidí na jeho palubě. Potvrzeno to bylo sledováním příslušnými technickými prostředky ruských lodí pohybujících se ve Středozemním Moři.

Aby to bylo zajímavější, další zpráva vydaná zahraniční zpravodajskou službou (SVR) o den později uvádí, že prezident Barack Obama se byl případem velmi rozhořčen poté, kdy vyšlo najevo, že síly NATO při „válečných hrách“ ve Středozemí v úterý sestřelily let Germanwings 9525 přes jižní Francii. A překvapivě se na protest proti tomu odmítl kontakt s vrchním  velitelem a generálním tajemníkem NATO Jensem Stoltenbergem navzdory opakovaným žádostem, aby tak učinil.

SVR ve své zprávě dále uvádí, že snaha NATO a Spojených států, prezentovat v evropském prostoru dosud ne zcela vyzkoušenou zbraň, vedla již zhruba před dvěma týdny před zřícením letu 9525 k podobnému případu, kdy bylo prudkým sestupem postiženo jiné francouzské letadlo, nad nímž však piloti na poslední chvíli získali kontrolu a zabránili nejhoršímu.

Kdo se nechce nechat manipulovat, musí se ptát: Proč se to děje?

V zásobě pak můžeme mít ještě další důvod, proč potrestat Francii a Německo pádem letadla s jejich pasažéry. Tím je zřetelný odklon vládních představitelů Hollanda a Merkelové od vojenského řešení ukrajinské krize (podívejte se do zpráv na jejich snahy o příměří) a také jejich vstřícný přístup k měnové unii organizované Čínou a Ruskem…

Toto je totiž akce, která výrazně ohrožuje petro-dolar a tím i pozici Ameriky v současném světě. A to je pravý důvod válek které USA vedou, nebo skrytě rozdmýchávají! Všichni, kteří nechtějí být otroky FEDem ovládaného dolaru, jsou pro Druhou šelmu, tedy Spojené státy amerického FEDu, úhlavním nepřítelem. Dokonale výstižné video:

Je samozřejmé, že tyto zprávy a možnosti nemusíme brát vážně. Ale dejme jim své místo v modelu toho, co se stalo. Protože bychom mohli o podivnostech případu dále pokračovat. Ale všeho moc škodí.

Považujme tento případ německého Airbusu za uzavřený.